میگفت تو خیلی زود رنجی.
دلم میخواست بهش میگفتم:
آدمها از کسایی که دوسشون دارن بیشتر میرنجن، وگرنه بقیه که مهم نیستن .
- خسرو شکیبایی خیلی قشنگ گفت :
گاهیسکوتمیکنیچون . .
آنقدررنجیدیکه ،
نمیخواهیحرفبزنی . !
واقعا ممنونم که آپشنی به عنوان خواب وجود داره. چشاتو میبندی. نه میبینی. نه میشنوی. نه حرف میزنی. راحت.
من تنهایي گریه کردم؛ تنهایي تلاش کردم؛
تنهایي به زخمهام مرهم زدم .
من به سختی شبامو به صبح رسوندم .
تنهایي شکست خوردم و قوي ادامه دادم.
میدونی چیمیگم ؟
گاهی مستقل بودن فقط مادي نیست ؛
« اصلا اونی ك از لحاظ روحي مستقله
قوی تره » .