حتی اگه بدترین ادم رویِ زمین هم باشی،بلخره یکی پیدا میشه که اون فرد خوبِ درونتو بیدار کنه.
کم سرمایهای نیست داشتن آدمهایی که حالت را بپرسند ولی از آن بهتر داشتن آدمهاییست که وقتی حالت را میپرسند بتوانی بگویی خوب نیستم .