eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش می شد آدمی ، گاهی ، فقط گاهی! به اندازه نیاز بمیرد ، بعد بلند شود خاک هایش را بتکاند ، اگر دلش خواست برگردد به زندگی ، دلش نخواست بخوابد تا ابد...
من‌میترسم‌نباشی‌ ؛ نباشی و دلتنگ‌بشم ؛)
نمی‌دونم مشکل از دوست داشتنِ منه یا از علاقه‌یِ دیگران، ولی متاسفانه هیچ وقت هیچ کسی منو اونطور ک دوسش دارم دوس نداشت.
یه وقتایی برای بزرگ شدن باید زمین خورد ، برای فهمیدن باید شکست خورد یه وقتاییم برای خوشبخت شدن باید شانس آورد ، شانس خودِ معجزست .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
واسه بعضی از دردا، فقط میتونم نگاه کنم و بشکنم ‌.
باید مراقب اولین‌هاي زندگیت باشي.
گویی‌دردفتر‌ ِجهان‌‌ورق‌ ِ‌بادبُرده‌ایم .
و چه زیباست قلبی پیدا کنی که عاشقت باشد بی‌ آنکه چیزی از تو بخواهد مگر حال خوبت را .
سبز می‌زیستیم حتی‌ در خشك‌‌ترین‌ کویر .