من لابه لای تنهایی هام تورو جا دادم . .
این ك یه نفر همه عمرشو تنها بوده ولی تنهاییش رو الان داره با تو تقسیم میکنه کم نیست .
منی ك به تنهایی عادت کردم و باهاش خو گرفتم .
اونقد تورو دوست داشتم ك . .
بخاطرت حاضر شدم حصار دورمو بشکونم ؛
و تورو وارد خونه امنم بکنم .
پس دیگه فکر نکن ارزشی نداری !
یروز میفهمی حتی همونی که بخاطرش از
کلِ زندگیت میگذری، حاضر نیست از غرور
مضحکش بخاطرت بگذره.
برای هر انسان ، کسی باید باشد که با دوست داشتن زیباترش کند.
مثل آن پنجره چوبی که از شمعدانیها جان تازهای میگیرد ؛ )