برای هر انسان ، کسی باید باشد که با دوست داشتن زیباترش کند.
مثل آن پنجره چوبی که از شمعدانیها جان تازهای میگیرد ؛ )
یه وقتاییم همهی چیزی که آدم لازم داره، یه سکوت طولانیه، هم توی خودش و هم بیرون از خودش .
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم ،
مبادا خسته شوی ،
و بیم آن دارم که سکوت کنم ،
مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی .
- نزار قبانی ؛