چقدر خوبه که یک بار بیشتر زندگی نمیکنیم ، وگرنه کی دوباره حوصله این همه بد بختیو داشت .
هدایت شده از حرفاینیمهشببهاونور
- سلام ُنور 💙 ؛
ژاکاو قصد داره لیست ِهمسایههاشو از اول بچینه .
جهت ِهمسایهشدن یا ادامهیِ همسایگی این پست رو فور کنید و لینک ِچنلتون رو ┤ اینجا ├قرار بدین .
●آمار : +600 و حمایت ِدوطرفه .
- توی فیلم ‹ 𝑺𝒊𝒏 𝑪𝒊𝒕𝒚 › یه دیالوگ هست ك میگه :
‹ جهنم اینه که هرروز از خواب بیدار شی و ندونی
چرا زندهای ! ›
چه تعریف قشنگی از جهنم هست
در حالی ك اکثرمون تجربهاش کردیم . . )!
هیچ اتفاقی فراموش نمیشه، بالاخره یه روز، تو یه خیابون، یا وسط یه آهنگ، یا موقع خوندن یه کتاب، یا دیدن یه فیلم، یهو همه چیز یادت میاد..