من حذف شدن آدمها رو به غریبه شدنشون ترجیح میدم، واقعاً ترجیح میدم بدونم که فلان آدم از زندگیم رفته و دیگه هیچ نسبتی باهام نداره تا اینکه بدونم همچنان هست ولی بود و نبودش فرق چندانی نداره، دوست دارم از آدمها خاطره به جا بمونه، نه صرفاً یه چهره و اسم آشنا.
-هیچکس الکی الکی نمیره تو لاک ِخودش ؛
یکی ناامیدش کرده ،
یکی مهربونیاش ُ نادیده گرفته ،
یکی دلش ُ شکسته ،
یکی آرزوهاش ُ آتیش زده ،
و بدترینش اینه که همهی این کارارو کسی کرده ،
که باتمام وجود بهش اعتماد داشته . . !