eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
منم یه روز آدم خوبی بودم ، ولی خوبیم ، محبتم ، دوست داشتنم ، مهربونیم ، همه و همه عواطف و احساسات مثبتم تلف شد و الان تبدیل به آدمی شدم ، که سرشار از احساساتی مثل خشم ، درد ، نفرت ، کینه ، عصبانیته و بی‌محلیه .
‏افسردگی همیشه غم عمیق نیست ، یه‌وقتایی اینجوریه که بی‌تفاوت میشی و حوصله‌ی هیچ تغییر و اتفاق جدیدی رو نداری .
به قولِ جمشید : - رفت ، عینِ رفتنِ جان از بدن دیدم ، که جانم میرود !
- دیدنش‌ حالِ‌ مرا‌ یک‌ جور‌ دیگر میکند :)!
یه‌شبایی تو زندگیِ آدمیزاد هست که بعد از ساعت‌ها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه،ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد !
تو آن غمی که کنجِ این قلب آشیان کرده .
این شب تلخ گرچه دیر میگذرد ، وای از آن روزی که صبح فردا شویم !
می‌گفت هروقت یاد گرفتی تنهایی حالت با خودت خوب باشه دیگه هیچ‌چیزی نمی‌تونه آزارت بده، راست می‌گفتش:)
وقتی داری میری خوب به همه چی فکر کن ؛ به قول شادمهر : شاید یه روز سرد شاید یه نیم شب ؛ دلت بخواد بشه برگردی به عقب (':
و خودت بهتر میدانی من برای انکه از خودم خبر بگیرم باید از تو شروع کنم