eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
به قولِ جمشید : - رفت ، عینِ رفتنِ جان از بدن دیدم ، که جانم میرود !
- دیدنش‌ حالِ‌ مرا‌ یک‌ جور‌ دیگر میکند :)!
یه‌شبایی تو زندگیِ آدمیزاد هست که بعد از ساعت‌ها فکر و خیال، به خودش میاد و میبینه روحش، از اعماق وجود داره گریه میکنه،ولی از چشماش هیچ اشکی نمیاد !
تو آن غمی که کنجِ این قلب آشیان کرده .
این شب تلخ گرچه دیر میگذرد ، وای از آن روزی که صبح فردا شویم !
می‌گفت هروقت یاد گرفتی تنهایی حالت با خودت خوب باشه دیگه هیچ‌چیزی نمی‌تونه آزارت بده، راست می‌گفتش:)
وقتی داری میری خوب به همه چی فکر کن ؛ به قول شادمهر : شاید یه روز سرد شاید یه نیم شب ؛ دلت بخواد بشه برگردی به عقب (':
و خودت بهتر میدانی من برای انکه از خودم خبر بگیرم باید از تو شروع کنم
میدونی بهترین چیز درمورد بدترین لحظات زندگی چیه؟ اینه که رنگ واقعی همه چیز رو میبینی؛ مثلا میفهمی کسی که تموم روزت رو بهش فکر میکنی حتی میون خلوتِ زندگیش تورو یادش نمیاد . دوستات فقط یه سری لب و دهنن . اونی که روش حساب کردی اولین نفر تنهات میذاره . و از همه مهم تر تنها کسی که لازم بود قدرشو بدونی خودت بودی که مدت ها بهش اهمیت ندادی .
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛