میدونی
بعضی وقتا
میشینم باهات حرف میزنم
باهات غذا میخورم
باهات موزیک گوش میدم
اما وقتی به خودم میام
میبینم تو خیلی وقته رفتی
خیلی وقته من موندم و "خیالت"
از "خوبی" اول مکالمه های مزخرف باهاتون متنفرم چون هرگز اهمیتی به راست بودن یا نبودن پاسخی که عموماً یه "آره" ی سادهست، نمیدین.