وقتی داری میری خوب به همه چی فکر کن ؛
به قول شادمهر :
شاید یه روز سرد
شاید یه نیم شب ؛
دلت بخواد بشه
برگردی به عقب (':
میدونی بهترین چیز درمورد بدترین لحظات زندگی چیه؟
اینه که رنگ واقعی همه چیز رو میبینی؛
مثلا میفهمی کسی که تموم روزت رو بهش فکر میکنی حتی میون خلوتِ زندگیش تورو یادش نمیاد .
دوستات فقط یه سری لب و دهنن .
اونی که روش حساب کردی اولین نفر تنهات میذاره .
و از همه مهم تر تنها کسی که لازم بود قدرشو بدونی خودت بودی که مدت ها بهش اهمیت ندادی .
یه سری حرفام هست نه گفته میشه و نه شنیده میشه ،
نه میشه نوشتشون و نه میشه خوندشون ؛
همینا میشن بغض و ته نشین میشن توی گلوی آدم و بالاخره یه شب راه نفسشو میبندن و صبح که شد همه توی گوش هم پچ پچ میکنن:
" فلانی که چیزیش نبود...
چی شد مُرد راستی؟! "
گاهی وقتا گیر میکنی تو یه قسمت از زندگیت هرچی تلاشم میکنی نمیتونی از اون قسمت درای .