eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تو را با غیر می بینم صدایم در نمی آید دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید .
آدما همیشه می‌فهمن رفتارت فرق کرده، ولی هیچ وقت نمیبینن چی کار کردن که باعث شده عوض بشی.
اونجایی‌که یاسینی میگه‌ ؛ بَدشدی بَدنبودم بات‌ی‌دفعه‌هم‌که . .
سخت‌ترین کار این است که منطقی رفتار کنی ؛ در حالی که احساسات خفه‌ات می‌کند . . .
ماراغم‌هجران‌تو ، بدواقعه‌ای‌بود .
در واقع علاقه ای وجود نداره همه فقط ادعان !
انگار پلم همه ازم میگذرن
گونه های خیسم حرف‌میزنن از دلتنگی .
بالاخره همشون میرن حالا هرچی عزیز تر رفتنشون دردناک تر .
وقتی غم داری دیگه نمیتونی عادی باشی. نمیتونی هیچی رو به روی خودت نیاری. یهو به خودت میای می‌بینی بند بند وجودت از غم درد می‌کنه. همون موقع میفهمی از کدوم حرف و کدوم آدم رنجیدی. یه آدم غمگین می‌تونه روزها، ماه‌ها و سال‌ها با غمش زندگی کنه. فقط دیگه بعد از گذروندن اون غم نباید ازش انتظار سالم بودن و شاد بودن داشته باشی .