من از اون دسته آدمام که هی نگاه میکنم هی نگاه میکنم ، هی نگاه میکنم ،
بعدش تو نگاه میکنی و میبینی دیگه نیستم!
خیلی وقت پیش رفتم چون دیگه موندن فایده نداشت،نگاه کردن و حرف زدن فایده نداشت .
رفتن بعضی وقتا بهترین راه حله.
یه روزایی تو زندگی هست که هر چی جلوتر میری
به گذشته نزدیک تر میشی
فردا که میاد به دیروزت نزدیک تر میشی، و پس فردا، به پریروز...
می دونی؟
آینده تنها چیزیه که آدما رو به گذشته برمیگردونه آدما همه شون بالاخره یه روزی به گذشته شون برمیگردن یا با اشک یا با سکوت...