eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
سوت و کورِ شهر بی چشای تو .
گفت:از قلبت چخبر؟ گفتم:زیاد از تو یاد می‌کند ..
من شبمو در حسرت مآه !
- بعضی رابطه ها اینجوریه که میدونی باهاش به جای نمیرسی اما انقد حالت کنارش خوبه که ترجیح میدی به تهش فکر نکنی و ادامه بدی .
هیچ منی بدون تُو وجود ندارد .
ماه قشنگه خصوصا وقتایی که میخندی :)))
چقدر درد کشیده آدمی که اینو نوشته: تو منو زیر آب نگه داشتی٬ و از من میپرسی چطور غرق شدم ؟
من آرومم ، آروم تر از نبض یک مُرده !
گذشتِ زمان این مدلیه یروز تمومِ چیزایی که دوسشون داری از چشمت میوفتن ولی عوضش عاشقِ تموم چیزایی میشی که یه روز ازشون متنفر بودی.
بعد از یه‌‌مدت فهمیدنِ این‌ که هیچ فرقی با بقیه واسش نداری مثل یه سیلی میمونه که ساعت 4 صبح تو اوجِ خواب بت می‌زنن.
هی میگیم میگذره میگذره ولی سوال اینجاست که وقتی گذشت چی ازمون باقی میمونه ؟