eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
گفت ما اونقدر ساده‌ایم که اینقدر میبخشیمش که دیگه باورش میشه که هرکاری بکنه میبخشیمش باز و اگر یه بار نبخشیمش، دیگه جای معذرت خواهی، ازمون شاکی هم میشه
وقتی کسی و دوست داری و از دستش میدی، شاید بتونی بعدش با کسی باشی ولی همیشه یه گوشه ی ذهنت کنارِ همه اتفاقای خوبِ زندگیت فقط اونو کنار خودت تجسم میکنی یا موقع اعصاب خوردیات وقتی به آرامش احتیاج داری کسی جز اون نمیاد تو ذهنت...
یادِ آن شب که دلش را به دلم داد بخیر؛)
احمق بودن، حاصلِ مدت فراوانی عاشقی کردن یک طرفه است .
کلی حرف دارم واسه گفتن ولی یادم نیس .
خاطره ها میبرنم عقب هی .
بزرگ‌ترین دوراهی اونجاست که با احساساتت زندگی کنی ضربه می‌خوری، با منطقت زندگی کنی حسرتش می‌مونه به دلت .
رفتنت را خیالى نیست فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى جا داده بودى آن همه دروغ را !
شایع حرف‌قشنگی‌زد : دیرمیفهمی‌زندگی‌نکردی و شیش‌دُنگ‌حواست به "چی میشه"ها بوده! . .
10 نفر دیگه؟
- ‏تو زبان کُردی به پرنده‌ ای ك آشیانه ‌شو گم کرده باشه میگن : ‹ لانه ‌واز › چون اون پرندهِ خیلی آواره و بی نام و نشونه و حس و حال غریبی داره ، ‹ لانه ‌واز › ترینم : )!