وقتی واسه یه نفر کم نمیزارید ولی اون بازم ولتون میکنه و میره، دقیقا دلیلش همینه که واسش کم نزاشتید!
اگه بخوام یه خلاصهیِ کامل از زندگیم ارائه
بدم؛ به مزخرفترین شکلِ ممکن دارم روزایِ جوونیمو بدونِ اهمیت به کار و درس
و آیندم میگذرونم، همین.
گذشتِ زمان این مدلیه یروز تمومِ چیزایی
که دوسشون داری از چشمت میوفتن ولی
عوضش عاشقِ تموم چیزایی میشی که یه
روز ازشون متنفر بودی.
شاید خیلی بهتر از من باشه ، خیلی زیباتر از من ، خیلی مهربونتر از من و خیلی پایهتر از من باشه!
ولی خب هیچ جای دنیا هیچکسی اندازهی من وقتی غم داری بغض نمیکنه ، مثل من نگران تایم غذات نمیشه ، کسی غصه نمیخوره که چرا کم میخوابی ، کسی وقتی دورش شلوغه شمارهی تورو نمیگیره ، کسی وقتی پیش رفیقاش هم هست با تو حرف نمیزنه ، کسی تو شلوغ ترین روزش مثل من به فکر تو نیست ، کسی مثل من نگرانت نمیشه ، نگاهت نمیکنه ، کسی مثل من بعد از یه روز خسته کننده وقتی باهات چت میکنه خستگیش یادش نمیره ، کسی مثل من حتی وقتی خوابش میاد بازهم باتو چت نمیکنه ، کسی قبل از خوابش مثل من اونقدر بهت فکر نمیکنه!
کسی تویِ غر غرو رو مثل من دوست نداره :)