نه آرامشت را به چشمی وابسته کن ،
نه دستت را به گرمای دستی دلخوش ،
چشم ها بسته میشوند و دست ها مشت میشوند و تو می مانی و یک دنیا تنهایی .
- فروغ فرخزاد
مشكل اينجاست كه فكر میكنيد هميشه گزينهی بهترى هم هستش ، براى همينه که قدر هيچكس و هيچى رو نمیدونيد .