eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌‌امید‌ رهایی‌ نیست ، وقتی‌ همه‌ دیواریم.
فکر میکنم دلیل ترس من از شاد بودن اینه که هربار من خیلی خوشحال میشم ؛ بعدش یه اتفاق بد میوفته ؛)
دوست دارمش...! مثل دانه ای که نور را مثل مزرعی که باد را مثل زورقی که موج را یا پرنده ای که اوج را... دوست دارمش .
دلم تنگه یه زنگتهِ حق بده.
تنها پناهِ دلِ بی پناهم.
چطوری تونستی منو وابسته خودت کنی و بری.
ما همینیم که بودیم شیرینِ من ، حالا تو همان بودی که میگفتی؟
عمیق ترین قسمت تنهایی آدما اونجاست که از خودشون به خودشون پناه میبرن .
"همه ما یکیو داریم که هنوز یواشکی چکش میکنیم،عکساشو میبینیم،بیست و چهارساعته بهش فکرمیکنیم ولی اگه راجبش حرف بزنیم یا حتی ببینیمش فقط وانمود میکنیم که بی تفاوتیم"
آندیا!
اونجا که نیشابوری میگه: به ذکر من خط نسیان کشیده‌ای اما به فکر غیر ز دستت قلم نمی‌افتد
اونجا که شهریار میگه: « من هزار بار قصد رفتن میکنم تا بفهمی تا چه حد من بی تو ام »