"همه ما یکیو داریم که هنوز یواشکی چکش میکنیم،عکساشو میبینیم،بیست و چهارساعته بهش فکرمیکنیم ولی اگه راجبش حرف بزنیم یا حتی ببینیمش فقط وانمود میکنیم که بی تفاوتیم"
آندیا!
اونجا که نیشابوری میگه: به ذکر من خط نسیان کشیدهای اما به فکر غیر ز دستت قلم نمیافتد
اونجا که شهریار میگه:
« من هزار بار قصد رفتن میکنم تا بفهمی تا چه حد من بی تو ام »
هرچقدرم پایِ امید و انگیزه و تظاهر وسط
باشه، بالاخره یهروزی، یهجایی آدم با ساده
ترین تلنگرا سدِمقاومتش میشکنه.