eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دوست داشتن به حرف نیست به رفتاره؛ یه آدم تا صبح میتونه قربون صدقت بره بگه نباشی میمیرم ولی باید دید که وقتی دوساعت نبودی نگرانت میشه یا نه؛ باید دید که وقتی ناراحتی به حال بدت اهمیت میده یا نه؛ باید دید چیکار میکنه واسه خوشحال کردنت واسه یذره لبخند رو لبت؛ خودتونو گول نزنید؛ دوست داشتن خیلی قشنگه ولی اگه فقط به حرف نباشه.
‏1 دقیقه کافیه یه چیزی منو بهم بریزه ‏24 ساعت طول میکشه تا برگردم به حالت اولیه
من؟ اسطوره‌‌‌‌‌‌‌ی‌انجام‌حماقت‌های‌پی‌در‌پی !
اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی دلتنگی بخشی از رفتنه...
نذر کردم که اگر سهم من از عشق شدی ، دو سه رکعت غزل شاد بخوانم هر روز !
به مآه می‌مانی ، در تنهایی شب‌های مَن !(:
نوشته بود و اما نیمه شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست، از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته اند.
شاید دلخوری هایی که ذره ذره جم شدن.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
بدترین و دردناک ترین اتفاق اینه که ندونی بار آخریه که باهاش حرف میزنی بار آخریه که گوش میکنیش بار آخریه که بغلش میکنی بار آخریه که نگاش میکنی که اگه بدونی بیشتر باهاش حرف میزنی حواس جمع تر گوش ،میکنیش محکم تر از قبل بغلش میکنی و عمیق تر نگاش میکنی.
بارون متوقف میشه ؛ شب میگذره درد و رنج محو میشه . . اما امید هیچوقت ، اونقدر گم نمیشه ، که نشه دوباره پیداش کرد ؛)