دوست داشتن به حرف نیست به رفتاره؛ یه آدم تا صبح میتونه قربون صدقت بره بگه نباشی میمیرم ولی باید دید که وقتی دوساعت نبودی نگرانت میشه یا نه؛ باید دید که وقتی ناراحتی به حال بدت اهمیت میده یا نه؛ باید دید چیکار میکنه واسه خوشحال کردنت واسه یذره لبخند رو لبت؛ خودتونو گول نزنید؛ دوست داشتن خیلی قشنگه ولی اگه فقط به حرف نباشه.
اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه...
نوشته بود
و اما نیمه شبی من خواهم رفت
از دنیایی که مال من نیست،
از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته اند.
بدترین و دردناک ترین اتفاق اینه که ندونی بار آخریه که باهاش حرف میزنی بار آخریه که گوش میکنیش بار آخریه که بغلش میکنی بار آخریه که نگاش میکنی که اگه بدونی بیشتر باهاش حرف میزنی حواس جمع تر گوش ،میکنیش محکم تر از قبل بغلش میکنی و عمیق تر نگاش میکنی.
بارون متوقف میشه ؛ شب میگذره
درد و رنج محو میشه . .
اما امید هیچوقت ،
اونقدر گم نمیشه ، که نشه دوباره پیداش کرد ؛)