eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏1 دقیقه کافیه یه چیزی منو بهم بریزه ‏24 ساعت طول میکشه تا برگردم به حالت اولیه
من؟ اسطوره‌‌‌‌‌‌‌ی‌انجام‌حماقت‌های‌پی‌در‌پی !
اگه دلت برای کسی تنگ میشه دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی دلتنگی بخشی از رفتنه...
نذر کردم که اگر سهم من از عشق شدی ، دو سه رکعت غزل شاد بخوانم هر روز !
به مآه می‌مانی ، در تنهایی شب‌های مَن !(:
نوشته بود و اما نیمه شبی من خواهم رفت از دنیایی که مال من نیست، از زمینی که مرا بیهوده بدان بسته اند.
شاید دلخوری هایی که ذره ذره جم شدن.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
بدترین و دردناک ترین اتفاق اینه که ندونی بار آخریه که باهاش حرف میزنی بار آخریه که گوش میکنیش بار آخریه که بغلش میکنی بار آخریه که نگاش میکنی که اگه بدونی بیشتر باهاش حرف میزنی حواس جمع تر گوش ،میکنیش محکم تر از قبل بغلش میکنی و عمیق تر نگاش میکنی.
بارون متوقف میشه ؛ شب میگذره درد و رنج محو میشه . . اما امید هیچوقت ، اونقدر گم نمیشه ، که نشه دوباره پیداش کرد ؛)
اون دیالوگ که می‌گفت: «آدم کسی که دوسش داره رو یادش نمیره.. فقط یاد میگیره کمتر راجبش حرف بزنه، کمتر فکر کنه تا کمک کنه کمتر دلش تنگ بشه،همین.. گوش کردی؟! "یادش نمیره!"» چقدر حق بود..