eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شما بعد کات بد طرفو می‌گید ولی حمید سلیمی گفته : " اما شکوفه نداد و فهمیدم من خاک مناسبی برای او نیستم . . " - بله دیگه ازین حرفا . . ؛)
مثلا قرار بود دست تو دست هم تو بارون قدم بزنیم:)
چه شده؟ای دل دیوانه هوایش کردی؟ با دو چشمان پر از اشک،صدایش کردی؟:)))
رابطه ها همیشه دقیقا جایی سرد میشن که تو تازه دلت داشت بهشون گرم میشد :)
به خواستت رسیدی؟ تبدیل کردن یه دختر پر انرژی به یه عروسک بی احساس. ولی مهم نیست، چون الان این عروسک بی احساس خیلی کار ها رو میتونه انجام بده که قبلا از عهده‌اش بر نمیومد. پس ازت ممنون‌ام، که بهم بی رحمیه زندگی رو نشون دادی!
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
دلتنگی خیلی سخته مخصوصا دلتنگی برای چهره ای ک ندیدی برای صدایی ک نشنیدی برای آغوشی ک حس نکردی .
میدونی الان خیلی وقت شده که قراره از فردا دیگه بهت فکر نکنم .
تا یه‌جا میشه فرصت داد، میشه صبر کرد، ولی آدم بالاخره خسته میشه از تلاشایِ یه طرفه، حس اضافی بودن، جنگیدن واسه موندن، از صبوری، از فرصت دادن.
نصف شب به دیوار خیره شدم بدون انگیزه و فقط یه ترانه از داریوش تو گوشم زمزمه میشه ؛ اگر گریزم کجا گریزم ، وگر بمانم کجا بمانم !
به شانه‌ام زدی که تنهایی‌ام را تکانده باشی ؛ به چه دل خوش کرده‌ای ؟! تکاندنِ برف از شانه‌های آدم برفی ؟