شما بعد کات بد طرفو میگید ولی حمید سلیمی گفته :
" اما شکوفه نداد و فهمیدم
من خاک مناسبی برای او نیستم . . "
- بله دیگه ازین حرفا . . ؛)
به خواستت رسیدی؟
تبدیل کردن یه دختر پر انرژی به یه عروسک بی احساس.
ولی مهم نیست،
چون الان این عروسک بی احساس خیلی کار ها رو میتونه انجام بده که قبلا از عهدهاش بر نمیومد.
پس ازت ممنونام،
که بهم بی رحمیه زندگی رو نشون دادی!
دلتنگی خیلی سخته
مخصوصا دلتنگی برای چهره ای ک ندیدی
برای صدایی ک نشنیدی
برای آغوشی ک حس نکردی .
تا یهجا میشه فرصت داد، میشه صبر کرد،
ولی آدم بالاخره خسته میشه از تلاشایِ یه
طرفه، حس اضافی بودن، جنگیدن واسه
موندن، از صبوری، از فرصت دادن.
نصف شب به دیوار خیره شدم
بدون انگیزه و فقط یه ترانه از داریوش تو گوشم زمزمه میشه ؛
اگر گریزم کجا گریزم ، وگر بمانم کجا بمانم !
آندیا!
خیالپردازی تا یه جایی لذتبخشه ، ولی زیادهروی باعث میشه به جایی برسی که ترجیح میدی تو ذهنت زندگ
حس میکنم خیلی وقته سقوط کردم ؛)
به شانهام زدی که تنهاییام را تکانده باشی ؛
به چه دل خوش کردهای ؟! تکاندنِ برف از شانههای آدم برفی ؟