eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دلتنگی خیلی سخته مخصوصا دلتنگی برای چهره ای ک ندیدی برای صدایی ک نشنیدی برای آغوشی ک حس نکردی .
میدونی الان خیلی وقت شده که قراره از فردا دیگه بهت فکر نکنم .
تا یه‌جا میشه فرصت داد، میشه صبر کرد، ولی آدم بالاخره خسته میشه از تلاشایِ یه طرفه، حس اضافی بودن، جنگیدن واسه موندن، از صبوری، از فرصت دادن.
نصف شب به دیوار خیره شدم بدون انگیزه و فقط یه ترانه از داریوش تو گوشم زمزمه میشه ؛ اگر گریزم کجا گریزم ، وگر بمانم کجا بمانم !
به شانه‌ام زدی که تنهایی‌ام را تکانده باشی ؛ به چه دل خوش کرده‌ای ؟! تکاندنِ برف از شانه‌های آدم برفی ؟
از آدمای نصفه نیمه بدم میاد. تصمیمای نصفه نیمه ، کارای نصفه نیمه ، حسای نصفه نیمه ، موندنای نصفه نیمه ، حرفای نصفه نیمه ، رفتنای نصفه نیمه. از همشون بدم میاد.
در من،منی پنهان است با خیالی درگیر . .
و در کمال خونسردی به باد میسپارد خود را!
کسیو تو زندگیتون راه بدین که شمارو همینجور که هستین دوست داشته باشه؛نه اینکه باعث بشه یه قیچی بگیری دستت خودتو اون شکلی کنی که برای اون جذاب و قابل و فهم باشه؛ خودت بمون و بدون یه آدم یه گوشه از این دنیا دقیقا تورو همین جوری میخواد و برای کنارش بودن قرار نیست خودت و عوض کنی .
بعضی چیزا رو نمیشه گفت! نمیشه گفت: "دلم تنگ شده میشه به من توجه کنی؟" نمیشه گفت؛ "ناراحتم، دلخورم، شکستم، آرومم میکنی؟" نمیشه گفت: "چرا سراغمو نمیگیری؟ چرا دلت تنگ نمیشه؟ چرا بغلم نمیکنی؟ چرا کنارم نیستی؟" اما میشه سکوت کرد، فاصله گرفت، حرف نزد و نا امید شد و برای همیشه دل کند میشه از نهایتِ دلتنگی و فشار به بی‌حسی مطلق رسید و دیگه نخواست برای همینِ که آدما بعضی وقتا تنهایی طولانی مدت رو انتخاب میکنن چون تو رابطه قبلیشون نتونستن حرف بزنن، درک نشدن، محبت ندیدن، خواسته نشدن..