داشتم به این فکر میکردم که اگه یه روزی ازین دنیا رفتم؛
اصلا کسی هست که مدت ها بهم فکر کنه و یادش نره منو
اصلا کسی هست که موزیک مورد علاقمو بدونه
اصلا کسی هست بدونه که من با چه چیزایی دست و پنجه نرم کردم و چقد غصه خوردم؟
و جوابم به تمام سوال ها 'نه' بوده
با این همه ، هرجا که هستی ، هرجا که بودی ، عزیزِ مدتهای طولانیام ، از یاد نبر که همهچیز در دوران ما حقیقت داشت . غم ، خون و دوست داشتنت .