با این همه ، هرجا که هستی ، هرجا که بودی ، عزیزِ مدتهای طولانیام ، از یاد نبر که همهچیز در دوران ما حقیقت داشت . غم ، خون و دوست داشتنت .
شاید قشنگتر از من واست وجود داشته باشه ، ولی هیچکس نمیتونه قشنگتر از من دوستت داشته باشه .
اگه خیلی جاها نسبت بهتون بی تفاوت بودم فقط بخاطر اینکه شاید خیلی خیلی دوستون داشتم و واسه اینکه خودم بهتون ثابت کنم چقدر برام اهمیت دارید یه یه بار تلاش کردم؛ دو بار تلاش کردم اما دفعه سوم گذاشتم خودتون هرجور دوس دارین فکر کنید .