شاید قشنگتر از من واست وجود داشته باشه ، ولی هیچکس نمیتونه قشنگتر از من دوستت داشته باشه .
اگه خیلی جاها نسبت بهتون بی تفاوت بودم فقط بخاطر اینکه شاید خیلی خیلی دوستون داشتم و واسه اینکه خودم بهتون ثابت کنم چقدر برام اهمیت دارید یه یه بار تلاش کردم؛ دو بار تلاش کردم اما دفعه سوم گذاشتم خودتون هرجور دوس دارین فکر کنید .
من اندازهی سالیوان بغل داشتم واسه تو و غمهات ،
اندازهی فیل گوش داشتم واسه شنیدن تو و حرفهات . .
نمیگم زیاد بود ، ولی انقدر ناکافی بود !
اگه روزی خواستی گریه کنی من رو صدا بزن، قول نمیدم بتونم بخندونمت، ولی میتونم با تو گریه کنم. اگه روزی خواستی فرار کنی از اینکه من رو صدا بزنی اصلا درنگ نکن، قول نمیدم ازت بخوام که بمونی ولی میتونم باهات فرار کنم. اگه روزی نمیخواستی با کسی حرف بزنی من رو صدا بزن تا با هم سکوت کنیم، ولی اگه روزی من رو صدا زدی و من جوابی ندادم، به سمتم بیا. چون قطعاً تو اون زمان من به تو نیاز دارم؛
در وصفِ حضور بعضی از آدمها
میشه مثل احمد شاملو گفت:
زندگی ترکم کرده بود؛
زندگی آوردی !