هیچوقت به آدما اجازه نده بیش از اندازه بشناسنت، اینجوری تمام راه هایی که بتونن ناراحتت کنن دستشون میاد.
مودم اینجوریه که وقتی دراز میکشم کلافه میشم،
وقتی راه میرم خسته میشم،
حرف میزنم عصبی میشم،
حرف نمی زنم حوصلم سر میره،
حوصله بیرونو ندارم از خونه موندنم خوشم نمیاد،
و جداً توی کلافه ترین حالت ممکنم://