مودم اینجوریه که وقتی دراز میکشم کلافه میشم،
وقتی راه میرم خسته میشم،
حرف میزنم عصبی میشم،
حرف نمی زنم حوصلم سر میره،
حوصله بیرونو ندارم از خونه موندنم خوشم نمیاد،
و جداً توی کلافه ترین حالت ممکنم://
میگفت من از اینکه شریکِ دزد بود گله ای نداشتم، اما دلم از این گرفت که ادای رفیقِ قافله رو در میاورد.
آندیا!
الان تو همون خیابونم که باهم راه میرفتیم ..
اگهاینآدمامیزاشتن ؛ تاخودِماهمیرفتیم . .
آندیا!
اگهاینآدمامیزاشتن ؛ تاخودِماهمیرفتیم . .
مگه کل این دنیا چنتا مث تو داره ؟:)
آندیا!
مگه کل این دنیا چنتا مث تو داره ؟:)
بیاکهایندلمبیتو ؛ تنهاستبیکسوکاره