بعضی از آدم ها منتظر نمیمونن تا ترک بشن و بجاش ترک میکنن. نه صرفا بخاطر غرور و هزارتا کوفت دیگه نه فقط بخاطر اینکه یجایی یروزی اونی که خیلی دوستش داشتن ترکشون کرده و اونا دیگه حوصله ی دردسرای بعد ترک شدن رو ندارن.
ادما انتظار چیزایی رو میکشن که بدستشون نمیارن و چیزایی براشون اتفاق میوفته که انتظار شو ندارن!
ای وطن که از ساکنانت خالی شدی
من به حمایت تو احتیاج دارم
آب و تابم از دست رفت رفتگانم را برگردان !
سالها رفت و هنوز یک نفر نیست بپرسد از من، که تو از پنجرهى عشق چهها میخواهی ؟!
صبح تا نیمهی شب منتظری ، همه جا مینگری
گاه با ماه سخن میگویی،
گاه با رهگذران...
خبرِ گمشدهای میجویی ؟
راستی گمشدهات کیست؟
کجاست؟!
اگه بخاطرت حرص میخوره، بهت گیر میده، رو حرفا و کارات حساسه، کافیه یچی بخوای تا برات فراهمش کنه و باعث لبخندت میشه دو دستی سفت بچسب بهش و نزار ازت دلسرد بشه. باور کن اون تورو از خودش بیشتر دوست داره.