سالها رفت و هنوز یک نفر نیست بپرسد از من، که تو از پنجرهى عشق چهها میخواهی ؟!
صبح تا نیمهی شب منتظری ، همه جا مینگری
گاه با ماه سخن میگویی،
گاه با رهگذران...
خبرِ گمشدهای میجویی ؟
راستی گمشدهات کیست؟
کجاست؟!
اگه بخاطرت حرص میخوره، بهت گیر میده، رو حرفا و کارات حساسه، کافیه یچی بخوای تا برات فراهمش کنه و باعث لبخندت میشه دو دستی سفت بچسب بهش و نزار ازت دلسرد بشه. باور کن اون تورو از خودش بیشتر دوست داره.
هر کاری میکنید با آهنگا خاطره نسازید ، یهو یه جا اتفاقی اون آهنگ پلی میشه و دودمانتونو به باد میده :)