eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‌- دنیا همه سر به خیال است ، خیال .
کاش میشد برگردم عقب نه برای جبران اشتباهاتم برای اینکه تا یه سری هارو دیدم بهشون اجازه ندم وارد زندگیم شن ...
یه شبایی بوده که آدرسشو به هیچکس ندادیم شبایی که هیچوقت از یادمون‌ نمیره شبایی که صبحش دیگه همون آدم قبل نبودیم شبایی که هنوزم وقتی یادش میوفتیم شب میشه...))
بعضی روزها انسان فقط خسته‌ است، نه تنهاست، نه غمگین و نه عاشق، فقط "خسته" است.
یه سوال دارم از زندگی ، از آدم‌های ِاطرافم ، از دنیا ، مگه من چقدر غیر ِقابل ِتحملم ، که انقدر هرروز بیشتر از دیروز از تنهایی مچاله میشم ؟
رفت ، خدا پشت و پناهش ، اصرار چرا؟ قسمتِ او با دگران بود .
به ره او چه غم آن را که ز جان می‌گذرد که ز جان در ره آن جان جهان می‌گذرد..
چه کنم با دل دیوانه بیوفتی ز سرش، شب و روز و همه‌کامی به تو اندیشه شده:))
وفاداری سخت نیست؛ تو بزرگ نشدی !
کاش یسری چیزا برای همیشه از ذهن پاک شن !
نوشته بود: «ما از آنان که به خنده‌هایمان حسادت می‌کردند غمگین‌تر بودیم.»