یه سوال دارم از زندگی ،
از آدمهای ِاطرافم ،
از دنیا ،
مگه من چقدر غیر ِقابل ِتحملم ،
که انقدر هرروز بیشتر از دیروز از تنهایی مچاله میشم ؟
نوشته بود:
«آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛
و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن.
و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.»
و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم...