eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی روزها انسان فقط خسته‌ است، نه تنهاست، نه غمگین و نه عاشق، فقط "خسته" است.
یه سوال دارم از زندگی ، از آدم‌های ِاطرافم ، از دنیا ، مگه من چقدر غیر ِقابل ِتحملم ، که انقدر هرروز بیشتر از دیروز از تنهایی مچاله میشم ؟
رفت ، خدا پشت و پناهش ، اصرار چرا؟ قسمتِ او با دگران بود .
به ره او چه غم آن را که ز جان می‌گذرد که ز جان در ره آن جان جهان می‌گذرد..
چه کنم با دل دیوانه بیوفتی ز سرش، شب و روز و همه‌کامی به تو اندیشه شده:))
وفاداری سخت نیست؛ تو بزرگ نشدی !
کاش یسری چیزا برای همیشه از ذهن پاک شن !
نوشته بود: «ما از آنان که به خنده‌هایمان حسادت می‌کردند غمگین‌تر بودیم.»
نرسیدن‌فکر و‌ خیاله و رسیدن‌ترس‌عظیمِ‌ازدست‌دادنِ
نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛ و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن. ‏و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.» و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم...