eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش یسری چیزا برای همیشه از ذهن پاک شن !
نوشته بود: «ما از آنان که به خنده‌هایمان حسادت می‌کردند غمگین‌تر بودیم.»
نرسیدن‌فکر و‌ خیاله و رسیدن‌ترس‌عظیمِ‌ازدست‌دادنِ
نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛ و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن. ‏و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.» و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم...
برای آنکه انسان بتواند راهی به طول هزار ورست طی کند ناچار باید امیدوار باشد که در پایان این راه، چیز خوشایندی در انتظار اوست.
خبر خوب اینه که همه سختی‌ها می‌گذرن و خبر بد اینه که مسیر گذرشون از روی ماست.
آندیا!
اونجا که حسین پناهی میگه: یک روز من سکوت خواهم کرد ، و تو آن روز برای اولین بار مفهوم "دیر شدن" را خ
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه : خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که از خودت راضی باشی ، زمانی که به خودت اعتماد داشته باشی زیباترینی ؛)
از آن فراز و این فرود غم مخور زمانه بر بلند و پست می‌رود می‌رود می‌رود .. -هوشنگ‌ابتهاج
با آدمایی که هم از بودنشون توی زندگیت اذیت میشی هم از نبودنشون باید چیکار کرد؟