نوشته بود:
«آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛
و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن.
و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.»
و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم...
برای آنکه انسان بتواند راهی به طول هزار ورست طی کند ناچار باید امیدوار باشد که در پایان این راه، چیز خوشایندی در انتظار اوست.
آندیا!
اونجا که حسین پناهی میگه: یک روز من سکوت خواهم کرد ، و تو آن روز برای اولین بار مفهوم "دیر شدن" را خ
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه :
خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی
همین کافی است که از خودت راضی باشی ،
زمانی که به خودت اعتماد داشته باشی زیباترینی ؛)
از آن فراز و این فرود غم مخور
زمانه بر بلند و پست
میرود
میرود
میرود ..
-هوشنگابتهاج