برای آنکه انسان بتواند راهی به طول هزار ورست طی کند ناچار باید امیدوار باشد که در پایان این راه، چیز خوشایندی در انتظار اوست.
آندیا!
اونجا که حسین پناهی میگه: یک روز من سکوت خواهم کرد ، و تو آن روز برای اولین بار مفهوم "دیر شدن" را خ
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه :
خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی
همین کافی است که از خودت راضی باشی ،
زمانی که به خودت اعتماد داشته باشی زیباترینی ؛)
از آن فراز و این فرود غم مخور
زمانه بر بلند و پست
میرود
میرود
میرود ..
-هوشنگابتهاج
زندگی چنین است که . . .
تلخ ترین خاطرات را . . .
در شیرین ترین تجربه ها بدست می آوریم و مهمترین درس هارا . . .
در تلخ ترین تجربه ها . . .
و شیرین ترین خاطرات را
با اشتباه ترین افراد کسب میکنیم:)