eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تو همدردی يا تو هم دردی..!؟
شاید بدترین پرتگاه جهان ، چشم آدمیزاده...!
"خودم را خوب سنجیدم،بدون تو نمی ارزید..!
خواب‌ هایم بوی تن تو را می‌ دهد نکند آن دورتر هانیمه شب در آغوشم می‌گیری؟ ‌
آرزویم این است، آنقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست.. همونجارو برات آرزو می کنم.
شب از خوابیدن فرار میکنم صبح از بیدار شدن...
‏"ترسِ از دست دادن" کاری کرده تا جایی که می‌تونم از وابستگی گریزون باشم..!
‏از تو شبی جا مانده در من که هرگز صبح نخواهد شد . .
بايد ياد بگيرى هرطور كه شده به هر قيمتى، كه از يك جايى به بعد، دل بكنى از تمام آنهايى كه براى نگه داشتنشان كنار خودت جان کندى!
‏و به کجا میتوانستیم فرار کنیم ، اگر خواب نبود . .
گرچه این شهر شلوغ است ولی باور کن آن‌چنان جای تو خالیست صدا می‌پیچد..
خنده بر لب میزنم، تا کس نداند راز من...!