eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
قشنگیش به اینه که اگه طرف بد بود ولش نكنی بری ، کنارش بمونی جمع و‌جورش كنی لازم بود خيلی جدی تر برخورد كنی ولی درستش كنی ! دوست داشتن و موندن با کسی که هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست (':
امیدوارم یکیو سر راهتون بذاره که هی باخودتون بگید چه خوبه که دارمش :)
اون لحظه که میفهمی همه چی دروغ بوده <<<
خجالتو اونی باید بکشه ک میدونه طرفش داغونه ولی بازم سرده .
زیبا بود اما نقابش افتاد .
راستش منم خیلی جاها ناراحت شدم ولی کسی نفهمید .
بیچاره اوحدی با چه غمی گفته ؛ تو ك معشوقی و محبوبی و منظور ، مرو . . خدا هم جواب داده : ‹ کلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ › ببین منو ، همه میرن همشون !
میگه که ؛ تو به دنیا اومدی واقعی باشی نه بی نقص !
تو بد نشدی من بهتر شناختمت:)
شباترسیدی‌زُل‌بزن‌ازپنجرت‌به‌ماه؛