قشنگیش به اینه که
اگه طرف بد بود ولش نكنی بری ،
کنارش بمونی جمع وجورش كنی
لازم بود خيلی جدی تر برخورد كنی
ولی درستش كنی !
دوست داشتن و موندن با کسی که
هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست (':
بیچاره اوحدی با چه غمی گفته ؛
تو ك معشوقی و محبوبی و منظور ، مرو . .
خدا هم جواب داده :
‹ کلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ ›
ببین منو ، همه میرن همشون !