واقعا فکرمیکنی من سر کسی که دوسش دارم دست از تلاش کردن برمیدارم و کوتاه میام؟
نه عزیزم من خیلیم آدمی ام که صده خودمو میزارم و واسه داشتنت تلاش میکنم
اگه دیدی بیخیال شدم ، سرد شدم
بی دلیل نبوده ؛
قطعا اونقدر که من اومدم سمتت تو نیومدی ؛
قطعا علاقه ای که من بهت داشتم و ندیدم تو داشته باشی و خیلی چیزای دیگه ..
«امروز طوری برایت اظهار نگرانی میکنند که انگار حیاتشان بسته به حضور تو است و فردا طوری از خاطرشان رفتهای که انگار هیچگاه در زندگیشان نبودهای».
سنگی که پرت میشه
حرفی که زده میشه
موقعیتی که ازدست میره
زمانی که میگذره
و دلی که بشکنه
هیچوقت نمیشه اینارو برگردوند،
حواسمون باشه .
از یه سنی به بعد تنها چیزی که کنارِ آدما نگهت میداره، اعتماد و آرامشه! چون دیگه گوشات از حرفای قشنگ پره