eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
یه چیزایی هیچوقت از ذهنت پاک نمیشن ، حتی اگه خودتو بیخیال نشون بدی
بدترین نوع کوری کور شدن ذوقه:)
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
از یجا به بعد بی تفاوتی ها بهت یاد میدن،که دلتنگی‌هاتو به زبون نیاری ؛))!
حسودی چیه؟ من از فراموش شدن میترسم.
چه کنم با غم خویش؟ گه گهی بغض دلم میترکد دل تنگم ز عطش میسوزد شانه‌ ای میخواهم که گذارم سر خود بر رویش و کنم گریه که شاید کمی آرام شوم ولی افسوس که نیست
آندیا!
اونقد‌ از‌ تو حرف زدم، همه ازم فرارین. . .
من زورم رسید به جای خالیت . . . من زورم رسید به بوی عطری که میزدی . . . من زورم رسید که خودمو بِکَنَم ازت آخر . . .
آندیا!
ولی سیمین دانشور چقدر قشنگ حرف دلمونو میزنه ، اونجا ك میگه : ‹‍ سکوت من همیشه به معنی رضایت نیست !
- وقتی اخوان ثالث می‌گفته : او رفت و صبر رفت و تحمل تمام شد ، از هم گسست سلسله‌ی اختیار ِ ما . . - کاش بودم و می‌گفتم : درسته بعد از رفتن ِ کسی ك دوستش داریم ، حال و روزمون خراب میشه و به هم می‌ریزیم ، ولی بهتره هرچه زودتر به این درک و نتیجه برسیم اون آدمی ك توی رابطه پاش میلنگه ، نمیتونه همراه خوبی توی زندگیمون باشه ! و چه بهتر ، کسی ك رفتنیه زودتر بره .
خواسته ای نداریم ز دنیا جز کمی خیال راحت .
لامصب پاییز انگار هرروزش غروب جمعست دیگه نباید گفت؛یکشنبه دوشنبه باید گفت یک جمعه دو جمعه سه جمعه . . .
حتی در خواب هایی که از تو میبینم ؛ باز هم از من دوری