"آدمایی که تنهاییو دوست دارن؛
یه زمان یه نفرو اینقدر دوست داشتن
که الان نمیتونن یا نمیخوان هیچکی رو جایگزینش کنن..!
در خیابانهایی که هرگز آمد و شد نداشت، در ساعاتی که میدانستم مشغول کار است، در خانههایی که اصلاً صاحبان آنها را نمیشناخت، همیشه منتظرش بودم...
نشستم یه حسابکتاب کردم ديدم واقعا اکثر عذرخواهيای زندگیمون از روی دوست داشتن بوده و نه اینکه واقعا اشتباه کرده باشیم...!