درخت را ببین. قبل اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند،
ریشه هایش تاریکی را لمس کرده.
برای رسیدن به نور باید از تاریکی ها گذر کرد.
اکثر وقتا از کسایی ضربه میخوریم کهاحساساتمونو نسبت بهشون بروز میدیم وهمونا نابودمون میکنن .
واقعیت اینه که فرقی نمیکنه چقدر بین دو نفر خاطره و رفاقت و علاقه وجود داره؛ از یه جایی به بعد، تفاوتِ اهداف و سبک زندگی و مسیر، آدمها رو از هم جدا میکنه.
زندگی یه بخش تاریکم داره که همش سرگردونی، اصلا نمیدونی دنبال چی هستی و چی میخوای. یهو دلشوره میاد سراغت، یه عذاب وجدان که نمیدونی دلیلش چیه. خوابای بد، بی خوابی، گریه های الکی و ... من الان تو اون قسمت تاریک زندگی هستم .