زندگی یه بخش تاریکم داره که همش سرگردونی، اصلا نمیدونی دنبال چی هستی و چی میخوای. یهو دلشوره میاد سراغت، یه عذاب وجدان که نمیدونی دلیلش چیه. خوابای بد، بی خوابی، گریه های الکی و ... من الان تو اون قسمت تاریک زندگی هستم .
نمیگم دیگه اصلا بهت فکر نمیکنم نه چون تو همیشه قراره یجاهایی بگی هنوزم من هستم.
نمیگم دیگه گوش دادن بعضی آهنگا فقط برای مرور خاطراته با تو نیست نه چون دقیقا برای همونه.حرف من اینه که یاد گرفتم چطوری بدون تو زندگی کنم.همین.
تو زندگی خیلیامون یکی هست که تا میتونسته دلمونو شکونده، اما اگه برگرده بگه دوست دارم بهش میگیم من بیشتر .
امیدوارم خوش حال باشی باهرکی هستی هرجا هستی،همجا هستی به جز پیش من،ردپاهاتو روی قلبم نگه داشتم تاروزی که اینقدر پیر و پوسیده بشه ک خودش رو هم یادش بره .
ماه به ما آموخت که زیبایی در تاریکی نیز وجود دارد حتی زمانی که احساس میکنم
کامل نیستم ،کافی نیستم.