این متنو پین کن یه جایی که مدام چشمت بخوره بیخود حسرت یه چیزایی رو نخوری:
"هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد :)
کاش انقد نپرسید چرا انقد ساکتی،باور کن من امتحان کردم
هیچکدومتون نفهمیدین حرفای منو:)
دقیقا همین آدمی که الان میگه پشتتم یه روزی یجایی
یه جوری پشتت رو خالی میکنه که با مخ بخوری زمین تا بفهمی که نباید آدم ها رو باور کنی .
منو پیش همه کسایی که بهشون گفته بودم اون همه جوره پشتمه و تا آخرش همراهمه، شرمنده کردی.
پیش همه کسایی که ازت بد میگفتن و من ازت دفاع میکردم شرمنده کردی.
اونا مهم نیستن
میدونی چی مهمه؟
منو جلوی دل خودم بدجوری شرمنده کردی..
یه پسر میدونه چیزی
که میخواد رو چطور بدست بیاره
یه مرد میدونه که چیزیکه بدست میاره
رو چطور نگه داره!
میدونی غریبه تو نه منو میخاستی که بدست بیاری و نه میخاستی که نگهم داری
وگرنه الان حالمون این نبود . .
آندیا!
"نمیتونم بهت قول بدم که همه مشکلاتتو حل میکنم، اما بهت قول میدم قرار نیست تنهایی باهاشون رو به رو بش
"من برات یار میشم یار وفادار میشم" اگه عکس بود