eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
راستشو بخوای هنوزم نبودت سخته
مهم نبود بقیه چی میگن،مهم قلب من بود که تو رو میخواست
دوست داشتن تو زیباترین گناه قلبم،ممنوعه ترين فکر ذهنم بود...
لبخند ها هرگز ملاک شاد بودن،نیستن:)
باشه ولی جدی حقمون نبود تو این سن این ‌همه سردرد بگیریم ؛ این‌همه بجنگیم و کلی قرص بخوریم ؛ )!.
شده‌ انقد‌ بغضات زیاد باشه،که نتونی تحمل کنی یهو خندت بگیره؟!:)
کوچولو: به هر بهانه ای میخوام ببینمش دلم زود براش تنگ میشه! روباه خندید و به اخر جاده نگاه کرد و آروم گفت: عاشق شدی:)
ماهى رو ميتونى از دريا بياريش بيرون اما فكر دريا رو از تو سرش نمى تونى بيرون كنى.
و من بی تو شاید دمی دارم؛ وگرنه دلی نمانده از من:)
پاییز اینجوریه که همه کارهایی که همیشه تنهایی انجام میدادی رو دلت میخواد دونفره انجام بدی، از قدم زدن بگیر تا فیلم دیدن، کتاب خوندن، آهنگ گوش دادن...
بعد‌ تو، غرق شدم تو دنیایی که ازش بیزار بودم!