باشه ولی جدی حقمون نبود تو این سن این همه سردرد بگیریم ؛ اینهمه بجنگیم و کلی قرص بخوریم ؛ )!.
پاییز اینجوریه که همه کارهایی که همیشه تنهایی انجام میدادی رو دلت میخواد دونفره انجام بدی، از قدم زدن بگیر تا فیلم دیدن، کتاب خوندن، آهنگ گوش دادن...