eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
شده‌ انقد‌ بغضات زیاد باشه،که نتونی تحمل کنی یهو خندت بگیره؟!:)
کوچولو: به هر بهانه ای میخوام ببینمش دلم زود براش تنگ میشه! روباه خندید و به اخر جاده نگاه کرد و آروم گفت: عاشق شدی:)
ماهى رو ميتونى از دريا بياريش بيرون اما فكر دريا رو از تو سرش نمى تونى بيرون كنى.
و من بی تو شاید دمی دارم؛ وگرنه دلی نمانده از من:)
پاییز اینجوریه که همه کارهایی که همیشه تنهایی انجام میدادی رو دلت میخواد دونفره انجام بدی، از قدم زدن بگیر تا فیلم دیدن، کتاب خوندن، آهنگ گوش دادن...
بعد‌ تو، غرق شدم تو دنیایی که ازش بیزار بودم!
امیدوارم یه روز از خواب بیدار بشم و ببینم همه چیز خواب بوده و من به هیچکدوم از این آدما تعلقی نداشتم و از دستِ هیچکس عصبانی نیستم و حالمم خیلی خوبه. امیدوارم یه روز از خواب بلند شم و ببینم آدمای جدیدی دورم وجود دارن و هرکسی که الان دارم باهاش زندگی میکنم فقط یه خواب دردناک و عمیقا غمگین بوده. امیدوارم یه روزی بفهمم واقعا زندگیم تا اینقدر کسل کننده و رنج اور نبوده .
‏نمیدونم غمه دلتنگیه خستگیه چیه ولی هرچی هست چند وقته اومده پیشم و نمیره..
قدر اونایی رو که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین. اونایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون و برای داشتنتون، تلاش میکنن و دست و پا میزنن. باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه نقص‌هاتون بپذیره و دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستون داشته باشه که هر لحظه زندگیش نگرانتون باشه و شمارو با هیچکس عوض نکنه .
خاطره‌هاتاابدمیمونن‌ولی‌آدمانه.
دوباره دارم برمیگردم به همون نقطه تاریکی که کلی جنگیدم تا بتونم ازش بیام بیرون‌؛