آدم کسی که دوسش داره رو یادش نمیره
فقط یاد میگیره کمتر راجبش حرف بزنه
کمتر فکر کنه تا به خودش کمک کنه
کمک کنه که کمتر دلتنگش بشه،همین!
یادش نمیره؛پس انقد نگید فراموشش کن
دقیقا همینه که معین زد میگه:
من سرم را شیره میمالم که یادت نیستم
پشت حجمی بیخیالی دوستت دارم هنوز!(: