آدم کسی که دوسش داره رو یادش نمیره
فقط یاد میگیره کمتر راجبش حرف بزنه
کمتر فکر کنه تا به خودش کمک کنه
کمک کنه که کمتر دلتنگش بشه،همین!
یادش نمیره؛پس انقد نگید فراموشش کن
دقیقا همینه که معین زد میگه:
من سرم را شیره میمالم که یادت نیستم
پشت حجمی بیخیالی دوستت دارم هنوز!(:
ببین دارم بهت میگم،
خیلی زود دیر میشه!
یهو میرسه به یه جایی که میبینی هست،
هنوز کنارته،
ولی دیگه نیست..
هستاااا
ولی دیگه نیست!..
نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن و نه آدما یه دفعه میرن فقط چون بهشون توجه نمیکنیم و حواسمون بهشون نیست ، فکر میکنیم یه دفعه اتفاق افتادن .🌵>>>
میدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو کی پیدا میکنی؟! زمانی که روی مود خوبی نیستی و بیشتر از همیشه به مراقبت و توجه نیاز داری، رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارن، نشون میده در واقعیت چقدر براشون مهم هستی و ارزش داری . . .
کاش وقتی آدم موندنی نیستید وارد زندگی
هیچ بنیبشری نشید چون درست کردن اون
روح و جسم زخم خورده بعد از رفتنتون
واقعا سخت و سنگینه.
نه تو فراموشم کردی
نه من از تو دست کشیدم
اما در چنان وضعیتی هستیم
که نه زنگام میزنی
نه من از تو خبر میگیرم؛