کاش وقتی آدم موندنی نیستید وارد زندگی
هیچ بنیبشری نشید چون درست کردن اون
روح و جسم زخم خورده بعد از رفتنتون
واقعا سخت و سنگینه.
نه تو فراموشم کردی
نه من از تو دست کشیدم
اما در چنان وضعیتی هستیم
که نه زنگام میزنی
نه من از تو خبر میگیرم؛
حال دلم زیادی خوبه؛خیلی خوب
انقد خوب که اول به ترکای دیوار میخندم
یهو که به خودم میام میبینم دارم گریه میکنم