eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
تو دور بودی و من میخواستم با نگاهم تو رو ببوسم . . . ؛)
نه تو فراموشم کردی نه من از تو دست کشیدم اما در چنان وضعیتی هستیم که نه زنگ‌ام میزنی نه من از تو خبر میگیرم؛
حال دلم زیادی خوبه؛خیلی خوب انقد خوب که اول به ترکای دیوار میخندم یهو که به خودم میام میبینم دارم گریه میکنم
یه دیالوگ بود که میگفت: چقد بود و نبودمون بی اهمیته واسه کسایی که برامون با اهمیتن.
من سرما زده را گرم در آغوش بگیر به هوای بغلت بود که سرما خوردم..
واشک تاوانی است که چشم ها باید بابت درست ندیدن بپردازند؛)
بی حس شدگان را چه غم از خنجر بعدی؟!
و تو دردناک‌ترین داروی من بودی؛
سکوت بعضی وقتا پر از حرف نیست،پر از درده.
آدمای غمگین،همیشه لبخند زیبایی دارند...!
قشنگ ترین تعریف دلتنگی که خوندم این بود که میگفت: «روحت یه جایی هست که جسمت اونجا نیست؛