یه وقتاییم هست که نمیدونی باید چیکار کنی.
نه زمان میره جلو نه برمیگرده عقب،
نه میتونی ادامه بدی نه میتونی بشینی و هیچ کاری نکنی..
و اونموقعست که میفهمی زندگی از تو قوی تره.
آندیا!
این جمله ی آقای کیارستمی چقدر حق و به جاست که میگن: "دوستانم میرنجانندم مُدام از دشمنانم چیزی در خ
اونجا که هریپاتر میگه:
هرچی بیشتر اهمیت بدی بیشتر از دست میدی.
بگردین یکیو پیدا کنین که خسته و داغون و له شمارو هم با جون و دل بخواد:)!
و گرنه که آدم زرق و برقدار رو که همه دوست دارن .
مود خیلیامونه این شعر هوشنگ ابتهاج:
من آن ابرم که میخواهد ببارد
دلِ تنگم هوای گریه دارد..!